Del camp al mercat. El valor de l’agricultura de proximitat

agricultura de proximidad

La exposición Del camp al mercat. El valor de l’agricultura de proximitat, realizada por nuestro grupo de investigación junto a la productora CurtFiccions en el Palau Robert de Barcelona, reivindicaba el valor de la agricultura de proximidad o periurbana desde el punto de vista económico, social y paisajístico, y a la vez propone una reflexión sobre la relación que mantiene el campo con la ciudad y el territorio metropolitano. Estaba organiza el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, con el apoyo del Departament de la Presidència y el patrocinio de Caprabo.

Autores: R. SauquetC. MarcosC. FernándezCurtFiccion

2013-camp_mercat-1

2013-camp_mercat-2

2013-camp_mercat-3

2013-camp_mercat-4

1. és lamentable que encara hi hagi grups d’investigació a la UPC que es dediquin a mirar enrere. És l’unic grup que mira enrere, que mai mira endavant, al futur,al progrés, sinó que sou el ‘Cuentame como pasó’ de la facultat. Per culpa vostra esteu enfonsant la Universitat i l’Arquitectura.

Comment by topo — 20/06/2013 @ 9:58

2. Benvolgut. Som tan antiquats com que, segurament, aquest és dels pocs grups de recerca que permet deixar comentaris com aquest amb total llibertat. En tot cas, t’animem a anar a veure l’exposició. Una salutació.

Comment by Roger Sauquet — 21/06/2013 @ 8:11

3. Gràcies per compartir-ho i per el bon saber fer en respondre els comentaris 🙂

Comment by Tedi — 27/06/2013 @ 15:38